ZARZĄDZANIE KRYZYSOWE
Zarządzanie Kryzysowe kompleksowo przygotowuje uczestników do zarządzania kryzysem oraz jego następstwami. Kryzysem rozumianym nie tylko jako sytuacja kryzysowa występująca w ograniczonym czasie, ale również jako kryzys długofalowy, wynikających
z incydentu lub zdarzenia.
-
Czego dotyczy szkolenie?
Szkolenie przekazuje wiedzę z zakresu zarządzania kryzysem. Dodatkowo uczestnicy podczas zajęć zostają zapoznani z zasadami podejmowania decyzji, tworzenia raportów sytuacyjnych i komunikacji z mediami. Wiedza przekazywana przez Trenera jest oparta m.in. o standardy międzynarodowe – ISO 22301, BS 11200 oraz wytyczne w zakresie zarządzania kryzysowego, wydanych przez uznane międzynarodowe organizacje.
-
Zamierzone efekty po szkoleniu
Po szkoleniu Uczestnik będzie potrafił określić ramy zarządzania kryzysowego. Wskazać 6 podstawowych różnic między sytuacją kryzysową a kryzysem. Określić kompetencje osób zaangażowanych w zarządzanie kryzysem i zasady podejmowania decyzji (koło decyzji). Wskazać zasady nadzoru nad mediami, opracować założenia dla planu odpowiedzi na kryzys. Opracować AAR – after action review, jako podstawę raportu sytuacyjnego. Wskazać i opisać zasady komunikacji kryzysowej w tym opisać podstawowe grupy odbiorców. Wskazać zasady testowania systemów zarządzania kryzysowego w organizacji
-
Ramowy program szkolenia
- Wprowadzenie do tematyki zarządzania kryzysowego, - Różnice w podejściu standardów (BS 11200) i przepisów (ustawa o zarządzaniu kryzysowym), - Planowanie w kryzysie… czy jego brak? - Koło decyzji – jak gromadzić informacje? - Raporty sytuacyjne, - AAR, raport z incydentu – jak wykryć rodzący się kryzys? - Inne aktywności organizacji a kryzys (ethic line, systemy rejestracji incydentów).
-
Materiały szkoleniowe - jak wyglądają?
Materiał szkoleniowy składa się z 2 części, dostarczonych przedi po szkoleniu: Część I złożoną z materiału merytorycznego oraz zestawu ćwiczeń uczestnik otrzymuje przed szkoleniem.Część II złożoną z norm, aktów prawnych, wypełnionychz Trenerem ćwiczeń, prezentacji oraz materiałów dodatkowych uczestnik otrzymuje do 7 dni po zakończeniu szkolenia.
-
Międzynarodowy certyfikat po szkoleniu
Każde szkolenie zakończone jest uzyskaniem certyfikatu w języku polskim oraz angielskim, w oparciu o międzynarodowe standardy.
-
Kim jest Trener?
Trener jest ekspertem w zarządzaniu bezpieczeństwem od ponad 25 lat. Realizuje projekty w obszarze bezpieczeństwa z zakresów m.in. bezpieczeństwo żywności, bezpieczeństwa informacji i ochrony danych osobowych, bezpieczeństwa i ochrony fizycznej. Posiada wieloletnią praktykę w zakresie obsługi kryzysów i incydentów, dzięki czemu praca przy scenariuszach i typowaniu skutków oraz siły zdarzeń jest oparta o doświadczenie.
-
Ścieżki rozwoju zawodowego
Zarządzanie kryzysowe wchodzi w skład szkoleń ścieżki kształcenia zawodowego i rozwoju: - Certyfikowany Manager Zarządzania Ciągłością Działania i Kryzysami.
Czego dotyczy szkolenie?
Szkolenie przekazuje wiedzę z zakresu zarządzania kryzysem. Dodatkowo uczestnicy podczas zajęć zostają zapoznani z zasadami podejmowania decyzji, tworzenia raportów sytuacyjnych i komunikacji z mediami. Wiedza przekazywana przez Trenera jest oparta m.in. o standardy międzynarodowe – ISO 22301, BS 11200 oraz wytyczne w zakresie zarządzania kryzysowego, wydanych przez uznane międzynarodowe organizacje.
Zamierzone efekty po szkoleniu
Po szkoleniu Uczestnik będzie potrafił określić ramy zarządzania kryzysowego. Wskazać 6 podstawowych różnic między sytuacją kryzysową, a kryzysem. Określić kompetencje osób zaangażowanych w zarządzanie kryzysem i zasady podejmowania decyzji (koło decyzji). Wskazać zasady nadzoru nad mediami, opracować założenia dla planu odpowiedzi na kryzys. Opracować AAR – after action review, jako podstawę raportu sytuacyjnego. Wskazać i opisać zasady komunikacji kryzysowej w tym opisać podstawowe grupy odbiorców. Wskazać zasady testowania systemów zarządzania kryzysowego w organizacji.
Ramowy program szkolenia
– Wprowadzenie do tematyki zarządzania kryzysowego,
– Różnice w podejściu standardów (BS 11200) i przepisów (ustawa o zarządzaniu kryzysowym),
– Planowanie w kryzysie… czy jego brak?
– Koło decyzji – jak gromadzić informacje?
– Raporty sytuacyjne,
– AAR, raport z incydentu – jak wykryć rodzący się kryzys?
– Inne aktywności organizacji a kryzys (ethic line, systemy rejestracji incydentów).
Materiały szkoleniowe - jak wyglądają?
Materiał szkoleniowy składa się z 2 części, dostarczonych przed i po szkoleniu:
Część I złożoną z materiału merytorycznego oraz zestawu ćwiczeń uczestnik otrzymuje przed szkoleniem.
Część II złożoną z norm, aktów prawnych, wypełnionych z Trenerem ćwiczeń, prezentacji oraz materiałów dodatkowych uczestnik otrzymuje do 7 dni po zakończeniu szkolenia.
Międzynarodowy certyfikat po szkoleniu
Każde szkolenie zakończone jest uzyskaniem certyfikatu w języku polskim oraz angielskim, w oparciu o międzynarodowe standardy.
Kim jest Trener?
Trener jest ekspertem w zarządzaniu bezpieczeństwem od ponad 25 lat. Realizuje projekty w obszarze bezpieczeństwa z zakresów m.in. bezpieczeństwo żywności, bezpieczeństwa informacji i ochrony danych osobowych, bezpieczeństwa i ochrony fizycznej. Posiada wieloletnią praktykę w zakresie obsługi kryzysów i incydentów, dzięki czemu praca przy scenariuszach i typowaniu skutków oraz siły zdarzeń jest oparta o doświadczenie.
Ścieżki rozwoju zawodowego
Zarządzanie kryzysowe wchodzi w skład szkoleń ścieżki kształcenia zawodowego i rozwoju:
– Certyfikowany Manager Zarządzania Ciągłością Działania i Kryzysami.
CZAS TRWANIA
2 dni (14 godzin)
CENA SZKOLENIA
Szkolenie on-line: 1300 zł netto
Szkolenie stacjonarne: 1800 zł netto
(+23%VAT)
NAJBLIŻSZE SZKOLENIE
11-12 grudnia 2024 (on-line)
godz. 09:30 – 15:30
ostatni termin szkolenia indywidualnego
KLIKNIJ I PRZEJDŹ DO SKLEPU,
ABY KUPIĆ SZKOLENIE
BLOG
Dowiedz się więcej na
temat dokumentacji